TRENDY SS 2021 UBRANIA DAMSKIE

 

Teraz moda najbliżej człowieka, to moda dostosowuje się do nas. 
Ten sezon pierwszy stuprocentowy sezon pandemiczny. Kolekcje projektowane i pokazywane już w pandemii. Patrzymy w głąb siebie, moda bliższa człowiekowi. Nie podążamy już ślepo za modą. Koniec mody pędzącej i trendowej. My oczekujemy prawdziwości, stąd rozwój streetstyle. Zamiast pokazów i sesji oglądamy modę uliczną. Chcemy różnorodności i prawdziwości. Najważniejsza tendencja miękkość tkanin itp. Miękkość także zauważamy we wnętrzach. Ubrania mają być miłe i nam służyć. Wybieramy mniej ubrań, ale wyższej jakości, aby służyły nam na lata.
Minimalizm w garderobie. Wchodzimy w głąb siebie dzięki czemu ubrania do jogi i acivwear cieszą się coraz większą popularnością. Jesteśmy bliżej zwierząt na home officie, stąd w modzie więcej ubrań dla naszych pupili. Stawiamy także na lokalne marki, rękodzieła i rzemieślnicze ubrania. Zrównoważony rozwój. Produkcja zgodnie z ekologią to już mus.
ONZ wprowadziło plan rozwoju 2020-2030. Produkcja z poszanowaniem praw człowieka. Banki aby udzielić finansowania, już wymagają aby, marki żyły w zgodzie z ekologią.  Klienci już sami pytają co to za materiały i czy z recyklingu. Nosimy co chcemy, moda blisko nas. Cena bawełny ekologicznej kiedyś była wyższa od zwykłej o 30% teraz jest o 5%. Trend na recykling marki przyjmują znoszone ubrania na recykling, Marki produkują zgodnie z ekologią. W tym sezonie jest dużo sztuki w kolekcjach domów mody np. Louis Vuitton, Simone RochaxH&M, BirkenStock, Prada, Dolce&Gabbana, Emporio Armani. Na pokazie Armaniego w role modeli wcielili się aktorzy i tancerze, aby dać scenę tym, którzy ją stracili w pandemii. Kreatywne pokazy mody odbywały się głównie online. Najbardziej trendy dom mody Bottega Veneta zrezygnował z social mediów i stworzył swój własny internetowy magazyn Issu By Boltegga. – Chodzi o to, by ludzie mogli zanurzyć się w naszym świecie, poświęcając swój czas, a nie przewijając feed – powiedział Daniel Lee, dyrektor kreatywny Bottega Veneta. – Media społecznościowe reprezentują homogenizację kultury. Mam wrażenie, że wszyscy widzą ciągle ten sam strumień informacji. Jako twórca uważam to za bardzo ograniczające. W Bottega Veneta stawiamy na promowanie indywidualności, więc chcieliśmy zrobić to po swojemu

Marka Gucci stworzyła aplikację z rozrywką: grami, podcastami a nawet możliwością zaprojektowania samemu butów. 

Marka Off-White z kolei założyła własną telewizję internetową w ramach prezentacji nowej kolekcji. 

Pokaz Moschino pokazano na lalkach, a Balanciaga pokazał na deszczowych ulicach pustego Paryża oraz w formie gry komputerowej.

,,Marki modowe muszą być tam, gdzie ich odbiorcy, a ci sporo czasu spędzają w świecie gier komputerowych. Branża gier komputerowych jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w gałęzi światowego przemysłu. Jak podaje amerykański magazyn biznesowy. Fast Company w gry video gra około dwa i pół miliona ludzi na całym świecie, przeciętny gracz ma 33 lata, jest z klasy średniej wyższej. Fani gier na towary wirtualne wydają miliony dolarów rocznie. Skoro tak czemu nie mogłyby mieć ona loga ulubionej marki modowej?”

Gucci pokazał w starym systemie komputerowym w formie zdjęć.
Gucci x Genies stworzyli awatary, którymi możemy się dzielić w social mediach.

Jacquemus na polu zboża. Louis Vuitton stworzył grę komputerową w stylu lat 80 do pokazania najnowszej kolekcji.

Naczelną VOGUE China została Margaret Zhang 27 letnia blogerka modowa, która jesienią obejmie stery w tym piśmie. Jest to najmłodsza redaktor naczelna w historii edycji VOGUE. Magazyny potrzebują odświeżenia i ludzi działających online. Kolorami roku będą żółty (Illuminating 13-0647) i szary (Ultimate Gray 17-5104). Szary kolor jest neutralny, niewyróżniający się z tłumu nijakości. Ludzkie oko kolor szary widzi jako pierwsze ze wszystkich barw. A kolor żółty to kolor nadziei, uśmiechu i radości. 

Ps. Jakby ktoś był chętny na metamorfozę stylistyczną na nowy sezon, to zapraszamy do kontaktu z Anriką. stylistka@anrikakoperskakolbusz.pl 

Anrika Koperska Kolbusz

TENDENCJE:

MIĘKKOŚĆ I NATRA

UNISEX

LATA 90

LATA 70

SYLWETKI/FASONY:

KOŁNIERZE

DUŻE RAMIONA

FOKUS NA TALIE

WIDOCZNE BRALETKI

PRZEZROCZYSTOŚCI 

KAMIZELKI

KOSZULE

AWANGARDOWE WYCIĘCIA W UBRANICH

 

ZWIEWNE SUKIENKI

SZEROKIE FRUWAJĄCE SPODNIE

SPLIT FRONT TROUSER (SPODNIE Z ROZPORKIEM NA PRZODZIE)

TRENCZE Z TWISTEM

KURTKI KOSZULOWE

 

SKÓRY

MINI SPÓDNICE I SZORTY

 

KOMBINEZONY WYGLĄDAJĄCE JAK ODZIEŻ ROBOCZA

 

MATERIAŁY:

TWEED

PATCHWORK

JEANS

DZIERGANIA

 

SIATKA

WZORY I FAKTURY:

KWIATY

PASKI

GEOMETRIA 

MONOWZÓR

KOLORY:

PASTELE

LANDRYNKOWE KOLORY

NIEBIESKOŚCI

SZARY

ŻÓŁTY 

ŻÓŁTY + SZARY 

SREBRO

CZERN + BIEL  

CZERWIEŃ 

ZIELEŃ 

MONOKOLORY

 

MIESZANE KOLORY

BEŻE

BIŻUTERIA:

SYMBOLE

INICJAŁY

ASTROLOGIA

JEWEELERY JUNKIE/KOLOROWE KORALIKI

 

PERŁY

ZDOBIONE MASECZKI

TOREBKI:

XXL SHOPER VS MINIBAG

MIĘKKIE TOREBKI

BAGIETKI

Z ŁAŃCUCHEM

ETUI NA TELEFON

BUTY:

NIKE JORDAN

CIĘŻKIE BUTY

KALOSZE

TRAPEROWE PODESZWY

 

SANDAŁKI NA RZEPY

CHODAKI

KAPCIE

SANDAŁKI CIENKIE PASECZKI

JAPONKI

SPORTOWE NA GRUBEJ PODESZWIE 

Które z trendów podbieracie do swoich garderob na ten sezon?
Anrika i szafa gra,

5 2 głosy
Article Rating

 

Teraz moda najbliżej człowieka, to moda dostosowuje się do nas. 
Ten sezon pierwszy stuprocentowy sezon pandemiczny. Kolekcje projektowane i pokazywane już w pandemii. Patrzymy w głąb siebie, moda bliższa człowiekowi. Nie podążamy już ślepo za modą. Koniec mody pędzącej i trendowej. My oczekujemy prawdziwości, stąd rozwój streetstyle. Zamiast pokazów i sesji oglądamy modę uliczną. Chcemy różnorodności i prawdziwości. Najważniejsza tendencja miękkość tkanin itp. Miękkość także zauważamy we wnętrzach. Ubrania mają być miłe i nam służyć. Wybieramy mniej ubrań, ale wyższej jakości, aby służyły nam na lata.
Minimalizm w garderobie. Wchodzimy w głąb siebie dzięki czemu ubrania do jogi i acivwear cieszą się coraz większą popularnością. Jesteśmy bliżej zwierząt na home officie, stąd w modzie więcej ubrań dla naszych pupili. Stawiamy także na lokalne marki, rękodzieła i rzemieślnicze ubrania. Zrównoważony rozwój. Produkcja zgodnie z ekologią to już mus.
ONZ wprowadziło plan rozwoju 2020-2030. Produkcja z poszanowaniem praw człowieka. Banki aby udzielić finansowania, już wymagają aby, marki żyły w zgodzie z ekologią.  Klienci już sami pytają co to za materiały i czy z recyklingu. Nosimy co chcemy, moda blisko nas. Cena bawełny ekologicznej kiedyś była wyższa od zwykłej o 30% teraz jest o 5%. Trend na recykling marki przyjmują znoszone ubrania na recykling, Marki produkują zgodnie z ekologią. W tym sezonie jest dużo sztuki w kolekcjach domów mody np. Louis Vuitton, Simone RochaxH&M, BirkenStock, Prada, Dolce&Gabbana, Emporio Armani. Na pokazie Armaniego w role modeli wcielili się aktorzy i tancerze, aby dać scenę tym, którzy ją stracili w pandemii. Kreatywne pokazy mody odbywały się głównie online. Najbardziej trendy dom mody Bottega Veneta zrezygnował z social mediów i stworzył swój własny internetowy magazyn Issu By Boltegga. – Chodzi o to, by ludzie mogli zanurzyć się w naszym świecie, poświęcając swój czas, a nie przewijając feed – powiedział Daniel Lee, dyrektor kreatywny Bottega Veneta. – Media społecznościowe reprezentują homogenizację kultury. Mam wrażenie, że wszyscy widzą ciągle ten sam strumień informacji. Jako twórca uważam to za bardzo ograniczające. W Bottega Veneta stawiamy na promowanie indywidualności, więc chcieliśmy zrobić to po swojemu

Marka Gucci stworzyła aplikację z rozrywką: grami, podcastami a nawet możliwością zaprojektowania samemu butów. 

Marka Off-White z kolei założyła własną telewizję internetową w ramach prezentacji nowej kolekcji. 

Pokaz Moschino pokazano na lalkach, a Balanciaga pokazał na deszczowych ulicach pustego Paryża oraz w formie gry komputerowej.

,,Marki modowe muszą być tam, gdzie ich odbiorcy, a ci sporo czasu spędzają w świecie gier komputerowych. Branża gier komputerowych jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w gałęzi światowego przemysłu. Jak podaje amerykański magazyn biznesowy. Fast Company w gry video gra około dwa i pół miliona ludzi na całym świecie, przeciętny gracz ma 33 lata, jest z klasy średniej wyższej. Fani gier na towary wirtualne wydają miliony dolarów rocznie. Skoro tak czemu nie mogłyby mieć ona loga ulubionej marki modowej?”

Gucci pokazał w starym systemie komputerowym w formie zdjęć.
Gucci x Genies stworzyli awatary, którymi możemy się dzielić w social mediach.

Jacquemus na polu zboża. Louis Vuitton stworzył grę komputerową w stylu lat 80 do pokazania najnowszej kolekcji.

Naczelną VOGUE China została Margaret Zhang 27 letnia blogerka modowa, która jesienią obejmie stery w tym piśmie. Jest to najmłodsza redaktor naczelna w historii edycji VOGUE. Magazyny potrzebują odświeżenia i ludzi działających online. Kolorami roku będą żółty (Illuminating 13-0647) i szary (Ultimate Gray 17-5104). Szary kolor jest neutralny, niewyróżniający się z tłumu nijakości. Ludzkie oko kolor szary widzi jako pierwsze ze wszystkich barw. A kolor żółty to kolor nadziei, uśmiechu i radości. 

Ps. Jakby ktoś był chętny na metamorfozę stylistyczną na nowy sezon, to zapraszamy do kontaktu z Anriką. stylistka@anrikakoperskakolbusz.pl 

Anrika Koperska Kolbusz

TENDENCJE:

MIĘKKOŚĆ I NATRA

UNISEX

LATA 90

LATA 70

SYLWETKI/FASONY:

KOŁNIERZE

DUŻE RAMIONA

FOKUS NA TALIE

WIDOCZNE BRALETKI

PRZEZROCZYSTOŚCI 

KAMIZELKI

KOSZULE

AWANGARDOWE WYCIĘCIA W UBRANICH

 

ZWIEWNE SUKIENKI

SZEROKIE FRUWAJĄCE SPODNIE

SPLIT FRONT TROUSER (SPODNIE Z ROZPORKIEM NA PRZODZIE)

TRENCZE Z TWISTEM

KURTKI KOSZULOWE

 

SKÓRY

MINI SPÓDNICE I SZORTY

 

KOMBINEZONY WYGLĄDAJĄCE JAK ODZIEŻ ROBOCZA

 

MATERIAŁY:

TWEED

PATCHWORK

JEANS

DZIERGANIA

 

SIATKA

WZORY I FAKTURY:

KWIATY

PASKI

GEOMETRIA 

MONOWZÓR

KOLORY:

PASTELE

LANDRYNKOWE KOLORY

NIEBIESKOŚCI

SZARY

ŻÓŁTY 

ŻÓŁTY + SZARY 

SREBRO

CZERN + BIEL  

CZERWIEŃ 

ZIELEŃ 

MONOKOLORY

 

MIESZANE KOLORY

BEŻE

BIŻUTERIA:

SYMBOLE

INICJAŁY

ASTROLOGIA

JEWEELERY JUNKIE/KOLOROWE KORALIKI

 

PERŁY

ZDOBIONE MASECZKI

TOREBKI:

XXL SHOPER VS MINIBAG

MIĘKKIE TOREBKI

BAGIETKI

Z ŁAŃCUCHEM

ETUI NA TELEFON

BUTY:

NIKE JORDAN

CIĘŻKIE BUTY

KALOSZE

TRAPEROWE PODESZWY

 

SANDAŁKI NA RZEPY

CHODAKI

KAPCIE

SANDAŁKI CIENKIE PASECZKI

JAPONKI

SPORTOWE NA GRUBEJ PODESZWIE 

Które z trendów podbieracie do swoich garderob na ten sezon?
Anrika i szafa gra,

5 2 głosy
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
30 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Pola
Pola
3 miesięcy temu

Ileż dużo trendów ??

Aga
Aga
3 miesięcy temu

Ależ, ogrom tych trendów w tym sezonie.

Last edited 3 miesięcy temu by Aga
Robin
Robin
3 miesięcy temu

Ależ dużo modnych tendencji, więc prawie wszystko modne tego sezonu.

Lukas
Lukas
3 miesięcy temu

Wow jak dużo trendów, aż ciężko się połapać.

Mona
Mona
3 miesięcy temu

Większość trendów przemawia do mnie. Szczególnie te pastele i zwiewne suknie.

Iza
Iza
3 miesięcy temu

Ciekawe zestawienie trendów damskich.

Kris
Kris
3 miesięcy temu

Świetne są takie posty o trendach.

Eveline
Eveline
3 miesięcy temu

Większość trendów do mnie przemawia.

Zosia
Zosia
3 miesięcy temu

Bardzo merytoryczny artykuł.

Karo
Karo
3 miesięcy temu

Bardzo lubię takie artykuły.

Kamila
Kamila
3 miesięcy temu

Dużo kontrastów w trendach.

Aga B
Aga B
3 miesięcy temu

Bardzo świetny tekst, widać, że moda to Wasz konik.

Edi G
Edi G
3 miesięcy temu

Świetnie się czytało ten artykuł.

Arek
Arek
3 miesięcy temu

Super trendy, extra że Jordany powracają.

Kama
Kama
3 miesięcy temu

Duży wybór trendów tego sezonu mamy.