Szybka wycieczka do Gdańska

W pierwszy weekend września wybraliśmy się na szybką jednodniową wycieczkę do Gdańska. Zwiedzanie zaczęliśmy od pysznego śniadania w Mon Balzacu. Gdańsk zachwycił nas architekturą i klimatem starówki umiejscowionej przy Motławie. Zwadziliśmy starówkę oraz wybraliśmy się na rejs statkiem po Motławie, gdzie dopłynęliśmy do wybrzeża z Westerplatte. Płynąc, zwiedziliśmy Motławę z przewodnikiem i widzieliśmy Stocznię Gdańską oraz inne przybrzeżne prace. Bardzo polecamy taki rejs statkiem z przewodnikiem. Na taki rejs w dwie strony trzeba przeznaczyć dwie godziny. Po rejsie udaliśmy się na obiad do Sassy Roof Top, jest to fancy restauracja umiejscowiona na tarasie widokowym na 8 piętrze. Restauracja posiada taras widokowy, gdzie można zobaczyć pięknie panoramę miasta. Jedzenie również bardzo smaczne typowo włoskie jedzenie. Polecamy spróbować pinsa typowo włoski wytrawny placek. Antkowi pinsa bufala tak posmakowała, że na kolację również tu wróciliśmy po to samo. Na lunch poświęciliśmy zbyt dużo czasu, przez co nie zdążyliśmy do Muzeum Stoczni Gdańskiej, ale jest pretekst, aby odwiedzić to piękne miasto ponownie.
Więcej z naszej szybkiej wycieczki wkrótce we vlogu na naszym kanale na YouTube.

On the first weekend of September, we went on a quick one-day trip to Gdańsk. We started our tour with a delicious breakfast in Mon Balzac. Gdańsk delighted us with the architecture and atmosphere of the old town located on the Motława River. We wandered the old town and went on a cruise on the Motława River, where we reached the coast from Westerplatte. While sailing, we visited the Motława River with a guide and saw the Gdańsk Shipyard and other coastal works. We highly recommend such a guided boat trip. You need two hours for a round trip. After the cruise, we went to Sassy Roof Top for dinner, it’s a fancy restaurant located on the observation deck on the 8th floor. The restaurant has an observation deck where you can see a beautiful panorama of the city. Food also very tasty typical Italian food. We recommend trying the pinsa, a typical Italian dry pie. Antek pinsa bufala liked it so much that we also came back here for dinner. We spent too much time for lunch, so we missed the Gdańsk Shipyard Museum, but there is an excuse to visit this beautiful city again.

More from our quick tour will be available soon in the vlog on our YouTube channel.

A Wy byliście już w Gdańsku?
Anrika i szafa gra,

5 1 głosuj
Article Rating

A Wy byliście już w Gdańsku?